Hodnocení obchodu
(Administrátor)
Dobrý den,
děkujeme Vám za hezké hodnocení :)
22.1.2019 jsem objednala dva stolní kalendáře se statusem na skladě. Následně potvrzen příjem objednávky. 6.1.2020 " Lovíme ve skladu, připravujeme faktury a balíme zásilky, aby vám nákup dorazil v pořádku" a 9.1. bohužel kalendář nebyl do papírnictví dodán. Nabízeli mi náhradou jeden úplně jiný kalendář. Kalendáře byly placeny předem. Peníze měli po celou dobu na svém účtu. Volila jsem vrácení peněz. 10.1. večer na kontě je ještě nemám.
(Administrátor)
Dobrý den paní Janečková,
velmi nás mrzí, že jsme Vám kalendáře nemohli odeslat. Objednávky přijaté od 20.12 jsme opravdu chystali a expedovali od 6.1., jak bylo uvedeno na webu. Mezitím ovšem fungují obě naše kamenné prodejny, proto se nám zmiňované kalendáře doprodaly.
Nicméně 2. ledna jsme objednali další várku kalendářů. Bohužel nám zásilka stále nedorazila. I my na ni netrpělivě čekáme, abychom všem, kteří na své kalendáře čekají, mohli jejich balíčky odeslat.
Čásku na účet jsme Vám odeslali neprodleně po našem telefonickém hovoru, tedy ve čtvrtek, takže doufám, že Vám již byla připsána.
Je mi opravdu líto, že jste měla s naším obchodem nepříjemnou zkušenost, byť jsme se snažili vše zařídit, jak nejlépe jsme mohli.
Doufám, že to byl jediný zádrhel a budete mít před sebou krásný rok plný zdraví, pohody a příjemných nákupů.
S přáním hezkého dne
Veronika
Vcasne vyrizeni objednavky
(Administrátor)
Dobrý den pane Jiří,
děkujeme za hezké hodnocení. Jsem moc ráda, že nakonec vše tak hezky klaplo:)
Doufám, že vizitkář dobře slouží a jste s ním spokojený.
Děkujeme a přejeme Vám úspěšný rok 2020.
Za tým Papírnictví U Dvou Pastelek, Veronika
Zboží mi bylo doručeno ve špatném stavu. Fotoalbum mělo odřené rohy a papír uvnitř má také několik oděrek.
(Administrátor)
Dobrý den,
velmi nás mrzí, že jste měla štěstí na špatný kousek. Pokud má zboží původní obal, nevybalujeme je. To je důvod, proč jsme si nemohli všimnou závad. Jak jsme se dozvěděli, zásilka dorazila v pořádku, tudíž vady musely být už od výrobce.
Od jiných zákazníků nemáme negativní ohlas, tudíž všechna ostatní kraftová alba, jsou v pořádku, za což jsme rádi.
Zároveň se chceme omluvit za pozdrženou reklamaci z důvodu omezeného provozu eshopu přes vánoční a novoroční svátky.
Doufám, že vše dořešíme ke spokojenosti, protože si svých zákazníků opravdu vážíme.
Děkujeme Vám za recenzi a přejeme Vám příjemný den .
Za papírnictví U Dvou Pastelek
Veronika
(Administrátor)
Dobrý den,
moc díky za pět hvězdiček. Doufám, že kalendář udělal radost a užíváte si v Novém roce jeden hezčí den za druhým.
Děkujeme za nákup i hodnocení.
Za Papírnictví U Dvou Pastelek
Veronika
(Administrátor)
Dobrý den pane Dušane,
tak a máme to 43,4 km :) Moc rádi Vás uvidíme, budete-li mít cestu přes Valašské Meziříčí :)
Děkujeme za hezké hodnocení a přejeme Vám samé příjemné dny.
Za tým Papírnictví U Dvou Pastelek, Veronika
(Administrátor)
Dobrý den,
moc děkujeme za hezké hodnocení. Velmi si hvězdiček Vážíme.
Doufáme, že jste s produkty spokojení a s radostí píšete a tvoříte :)
Přeji Vám za celý náš tým krásné pohodové dny.
Veronika
(Administrátor)
Paní Katko,
děkujeme Vám za hezkou reakci na náš obchod. Jsme moc rádi, když můžeme mít spokojené zákazníky.
Přeji Vám krásné a pohodové dny.
Veronika
dobré ceny, velký výběr, rychlé dodání
(Administrátor)
Dobrý den,
díky za hvězdičky. Vždycky nás moc potěší, že je vše v pořádku. Budeme pilně pracovat na tom, aby to tak zůstalo.
Přeji Vám hezký den, Veronika
Komunikace s obchodem proběhla v pořádku, zboží přišlo rychle a odpovídalo popisu. S obchodem jsem velmi spokojena.
(Administrátor)
Dobrý den paní Lenko,
moc Vám děkujeme za hezké hodnocení. Budeme se snažit Vám dělat radost z nakupování i nadále.
S přáním hezkého dne
Veronika
Vše co jsem potřebovala bylo skladem, rychlé dodání.
(Administrátor)
Dobrý den paní Mileno,
jsme moc rádi za hezké hodnocení. Vždy se snažíme aby stavy skladu byly co nejaktuálnější, abychom mohli vyřizovat objednávky v co nejkratších termínech.
Děkujeme za hvězdičky a přejeme Vám pohodové dny.
Za tým Papírnictví U Dvou Pastelek, Veronika
(Administrátor)
Děkujeme Vám za hezkou reakci na Váš nákup.
Moc nás těší Vaše spokojenost. Přejeme Vám hezký den a spoustu dalších příjemných nákupů.
Veronika
(Administrátor)
Paní Janko,
máme velikou radost za hezké hvězdičkové hodnocení :) Děkujeme.
Za tým Papírnictví U Dvou Pastelek, Veronika
vše proběhlo v pořádku a rychle
(Administrátor)
Dobrý den paní Jiřino,
jsme moc rádi, že jste u nás byla s nákupem spokojena :) Máme velkou radost za pěkné hodnocení. Budeme se snažit aby se Vám u nás dobře nakupovalo i nadále.
Přeji Vám krásné podzimní dny.
Veronika
Velký výběr, velmi rychlé dodání
(Administrátor)
Dobrý den,
děkujeme za krásné hodnocení. Doufáme, že budete i nadále s námi sdílet radosti z papírnictví.
S pozdravem a přáním hezkého dne
Veronika
Velice rychlá komunikace. Zboží dorazilo v pořádku. Obchod vřele doporučuji
(Administrátor)
Dobrý den Pavle,
velice Vám děkujeme za hezké hodnocení.
Doufáme, že jste s produkty spokojeni a dělají velkou parádu :)
Přeji Vám krásný den.
Veronika
Doporučuji,výběr velký,rychlé dodání
(Administrátor)
Dobrý den,
děkujeme Vám za hezké hodnocení. Určitě se vynasnažíme, aby vydrželo , abychom Vás nezklamali :)
S přáním příjemného dne
Veronika